• Lorem ipsum

Betaalmethoden

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons veilig betalen via de volgende betaalmethoden:
• iDeal, Maestro of Bancontact: de vertrouwde betaalomgeving van je bank.
• Creditcard, Visa of Mastercard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd.
• Giropay: de vertrouwde betaalomgeving van je bank in Duitsland.
• PayPal: veilig betalen op je eigen manier met je PayPal account.
• Klarna: betaal binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, alleen voor de artikelen die je houdt. Betalen doe je achteraf via het betaaloverzicht van Klarna. Hiervoor wordt € 1,50 in rekening gebracht.

 

Factuur
In je bestelling voegen wij altijd de factuur bij van je bestelde producten. De factuur is dan tevens ook digitaal opgeslagen in je online account op onze site. Zo kan je altijd ook even terug kijken als je hem bijvoorbeeld kwijt bent.

Hoe betaal ik een openstaande factuur
Je kan een openstaande factuur makkelijk betalen door het bedrag zelf over te maken op onze IBAN:
NL53 RABO 0166395617 (BIC: RABONL2U), met als omschrijving het factuurnummer.

Kan ik de factuur aanpassen?
Nee, dat kan niet. Om je gegevens te beschermen kan een factuur niet aangepast worden zodra de bestelling is geplaatst. Als je bestelling nog niet is verzonden dan kan je die annuleren en opnieuw plaatsen met een nieuw factuuradres.

Veilig online betalen via Payment Service Provider Lightspeed Payments
Lightspeed Payments maakt het als Payment Service Provider mogelijk voor webwinkeliers om diverse online betaalmethodes, zoals iDEAL en PayPal, aan te bieden in hun webshop. Zo kunt u als consument binnen de webshop van uw online betalingen binnen een gebruiksvriendelijke en veilige betaalomgeving verrichten. Lightspeed Payments is alleen verantwoordelijk voor de afhandeling van uw betaling en heeft geen invloed op de levering van uw online aankopen.

U kunt op de website van Lightspeed Payments aanvullende informatie vinden over uw online betaling via Mollie.

 

Terugbetalen

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat wij de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
Als een bestelling wordt geannuleerd nadat je deze al hebt afgerond en betaald, storten wij direct het bedrag weer terug via dezelfde betaalmethode waarmee is betaald.
Hoe snel je het geld weer op je rekening hebt is afhankelijk van de betaalmethode.

Hoe snel wordt ik terugbetaald als mijn bestelling is mislukt?
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Heb je al betaald en wil je toch de bestelling ontvangen? Dan zorgen wij dat deze alsnog aan je wordt verstuurd.
Wil je je aankoopbedrag terug ontvangen, dan wordt deze direct terug gestort via dezelfde betaalmethode waarmee er is betaald.
Hoe snel je het geld weer op je rekening hebt, is afhankelijk van de betaalmethode.

Krijg ik ook een creditfactuur?
Als je producten retourneert of als je recht hebt op garantie terugbetaling dan ontvang je van ons een creditfactuur. Deze zenden wij via de mail maar deze wordt dan ook automatisch in je online account geplaatst.

 

Betalingsherinnering en incasso

Betalingsherinnering
Als we geen betaling hebben mogen ontvangen, krijg je van ons automatisch na 14 dagen een betalingsherinnering per email.
Een tweede betalingsherinnering volgt een week later en een laatste herinnering weer een week later.
We gaan er natuurlijk vanuit dat het zover niet komt.

Ondertussen al betaald?
Als je betaling en onze herinnering elkaar hebben gekruist dan hoef je niet meer te betalen. De verwerking vindt dan ondertussen plaats en wordt de betaling afgerond in onze administratie.

Wat gebeurt er als je niet betaalt?
Als we je betaling na 3 betalingsherinneringen niet hebben ontvangen wordt de vordering door ons uit handen gegeven aan het incassobureau Betalis.Vanaf dat moment hebben wij geen zicht meer op je betaling.
Mocht je dan vragen hebben over de openstaande vordering of de wijze van betalen, dan kan je contact opnemen met het incassobureau. Zij helpen je graag verder.

Betalis incasso
Kapelstraat 1
4841 GE Prinsenbeek
[email protected]


Vermeldt dan je dossier referentienummer en het factuurnummer van Mink Beauty Concepts BV.